Knappe prestatie van de kinderen van basisschool Merijntje uit Nieuw-Vossemeer

Tijdens de jaarlijkse sponsorloop van basisschool Merijntje uit Nieuw-Vossemeer heeft Piet van den Kieboom, voorzitter van de Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis een cheque van € 1145,46 in ontvangst genomen.

2019-10 sponsorloop foto 5.jpg

Op vrijdag 12 oktober werd de jaarlijkse sponsorloop van basisschool Merijntje uit Nieuw-Vossemeer gehouden. Voorafgaand hieraan zijn de kinderen hard aan het werk geweest met het zoeken van sponsoren. Dit heeft tot een geweldige opbrengst geresulteerd. Een totaalbedrag van maar liefst € 1909,10 is bij elkaar gelopen. Een mooie opbrengst dat aan drie doelen wordt besteed.
Van dit bedrag gaat een deel naar de stichting Fancy Fair en naar de oudervereniging van basisschool Merijntje. Daarnaast gaat altijd een gedeelte naar een door de leerlingen van groep 8 gekozen goede doel. Dit jaar heeft groep 8 gekozen voor de kinderafdeling van het Bravis ziekenhuis. Dit in het kader van “wij hebben het allemaal zo goed, kinderen in het ziekenhuis moeten het ook leuk en goed hebben”.

Piet van den Kieboom, voorzitter van de Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis  mocht een cheque van maar liefst € 1145,46 in ontvangst nemen. Het spreekt vanzelf dat hij enorm blij was om deze cheque in ontvangst te mogen nemen. De Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis en de kinderafdeling zijn alle kinderen, de organisatoren en de sponsoren dankbaar voor het geweldige initiatief.