Weersomstandigheden bepalen aanwezigheid Vriendenstichting en afdeling Vrijwilligers op goede doelen markten

De weersomstandigheden hebben invloed gehad op de deelname van Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis en de afdeling Vrijwilligers van het Bravis ziekenhuis aan de goede doelen markten Bergen op Zicht en Roosendaals Treffen. Onder een stralende zon waren de Vrienden en de vrijwilligers present bij Bergen op Zicht op zaterdag 15 september. Een week later is Roosendaals Treffen afgelast vanwege de slechte weersomstandigheden.

2018 overzicht stand met veel ballonnen zonder bestuursleden.jpg

De Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis en Arietha Bergsen, de Vrijwilligers Coördinator van het Bravis ziekenhuis hebben zich goed gepresenteerd bij Bergen op Zicht. De bezoekers toonden interesse in de doelstellig van de Vrienden van Bravis. Een aantal bezoekers hebben ook tips en adviezen gegeven. Er werden knuffelbeertjes verkocht.

Nieuwe vrijwilligers aantrekken was ook een doel. Een aantal bezoekers hebben serieuze interesse getoond. Enthousiaste gesprekken zijn gevoerd.

De samenwerking in de stand tussen de Vrienden van Bravis en de Vrijwilligers is goed bevallen. Het heeft elkaar versterkt.

De intentie is om het Roosendaals Treffen volgend jaar september plaats te laten vinden. De stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis en de afdeling Vrijwilligers van het Bravis ziekenhuis hopen dan aanwezig te zijn!