Wachtkamer gipskamer opgefleurd met wandspelpanelen

2 wandspelpanelen hangen in de wachtkamer van de gipskamer, locatie Roosendaal. De wachtkamer is hiermee kindvriendelijk gemaakt en opgefleurd!

2019 wandspelpanelen gipskamer RSD foto 2.jpg

Deze wandspelpanelen zijn geschonken door de stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis en overhandigd aan Mirjam van der Jagt, teamleider Orthopedie & Gipskamers en Peter Rovers, gipsverbandmeester. Zij gaven aan dat er behoefte is om de wachtkamer meer kindvriendelijk te maken. Vorig jaar is de nieuwe poli Orthopedie en gipskamer geopend, maar de wachtkamer van de gipskamer was niet kindvriendelijk. De secretaresses van de poli Orthopedie kregen hier af en toe vragen over van ouders/verzorgers van patiënten. Voor de kinderen was er weinig te doen in de wachtkamer. Mirjam en Peter zijn blij dat de wens voor de kinderen in vervulling is gegaan. Zij danken stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis om deze wens mogelijk te maken.

Voor locatie Bergen op Zoom is ook behoefte om de wachtkamer van de gipskamer meer kindvriendelijk in te richten. Dit wordt na de verbouwing gerealiseerd.