Nieuwe spelletjeswand in wachtkamer Kindergeneeskunde

Teamleider Annaloussa Poorters en secretaresse Liesbeth Schreuders van de polikliniek Kindergeneeskunde kwamen op het idee voor de interactieve spelletjeswand en vroegen zorgmanager Jack van Steen om een aanvraag bij de Vrienden-stichting in te dienen.

Kindergeneeskunde.png

“Uiteraard streven we naar een zo kort mogelijke wachttijd voor kinderen en hun ouders. Tijdens het wachten biedt dit wandspel de kinderen de gelegenheid om even uit het spannende ziekenhuiswereldje te stappen. Met 14 verschillende educatieve spelletjes vliegt de tijd hopelijk voorbij.”

Op de foto hierboven zie je van links naar rechts Marleen van ’t Hof (namens stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis), Annaloussa Poorters (teamleider polikliniek Kindergeneeskunde) en Liesbeth Schreuders (secretaresse Kindergeneeskunde).