Nieuw wagenpark voor afdeling Kind en Jeugd

We gaan het wagenpark van afdeling Kind en Jeugd een nieuwe boost geven!

Dit waren de woorden van Leonie Kuilman.
Leonie is werkzaam bij Oogzorgcentrum Van der Ham optiek in Bergen op Zoom en zij kwam samen met haar collega’s Louis en Monika ons ziekenhuis binnen met een compleet nieuw wagenpark voor afdeling Kind en Jeugd!

2019 wagenpark kinderafdeling foto 5.jpg

Zij werden harte welkom geheten door Jette Bijleveld, contactpersoon van de stichting Vrienden van Bravis op de afdeling Kind en Jeugd van ons ziekenhuis. Wat een geweldig gebaar. Jack van Steen zorgmanager bedankte de medewerkers en de klanten van Oogzorgcentrum Van der Ham optiek want het nieuwe wagenpark zorgt voor de nodige afleiding voor de kinderen op de afdeling.

Van der Ham optiek heeft een ”goede doelenpot” en iedere keer wordt er een andere goed doel gekozen om een donatie te geven. De medewerkers van Oogzorgcentrum Van der Ham optiek besloten de donatie deze keer te gebruiken voor de afdeling Kind en Jeugd van het Bravis ziekenhuis toen ze hoorden dat “het wagenpark” van deze afdeling aan vervanging toe was.

Met de actie “vul uw brillenspray voor 1 euro” is de goede doelenpot door hun klanten goed gevuld! Eigenaar Louis Peeters vertelde dat als klanten het goede doel hoorden er soms spontaan extra geld in de pot werd gedaan.

De overhandiging van het “wagenpark” aan de afdeling Kind en Jeugd is door Oogcentrum Van der Ham optiek extra feestelijk gemaakt. Zij hadden geregeld dat er een clown aanwezig was bij de overhandiging. Hij kon van een ballon leuke figuren knopen voor de kinderen op de afdeling. De kinderen beter maken met deze actie lukt niet, wel kon je zien dat de kinderen een lach op hun gezicht kregen en zich hopelijk ook iets beter voelden.
Het wagenpark zorgt een welkome afleiding!