Knuffelbeertjes voor patiënten van Bravis

Donderdag 24 december ontvingen alle patiënten die in het ziekenhuis liggen in Roosendaal en Bergen op Zoom een knuffelbeertje. De Stichting Vrienden van Bravis wil hen hiermee een hart onder de riem steken. Iedereen heeft zich moeten aanpassen aan een situatie waarin “afstand houden tot elkaar” de steeds weer terugkerende boodschap is. En voorlopig nog blijft. Wanneer je dan de feestdagen in het ziekenhuis door moet brengen, met strengere bezoekregels als gevolg van de coronamaatregelen, wordt het gemis van familie, vrienden en even die knuffel of arm om je heen, alleen maar versterkt.

foto beertje vrienden van Bravis.jpg

Het gemis kan Stichting Vrienden van Bravis niet voor deze patiënten opvullen. Maar, wellicht dat de berenknuffels een beetje helpen.