Verras iemand met een mooie kaart en steun de Vrienden van Bravis

Ligt er een dierbare in het Bravis ziekenhuis? Verras hem of haar met een mooie kaart! In samenwerking met Kaartje2go is het vanaf heden mogelijk om via de website van het Bravis Ziekenhuis een kaart te versturen. Hiermee doet u niet alleen de ontvanger een groot plezier, maar steunt u met elke kaart ook de Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis.

Carttogo.jpg

Hoe werkt het?

Op de homepage van de website staat boven de banner en op de pagina 'bezoektijden' een knop 'kaartje sturen'. Door op de knop te drukken wordt u automatisch doorgestuurd naar de website van kaartje2go.nl, waar u kunt kiezen uit het volledige kaartenassortiment.

Wilt u een kaart naar een patiënt in het Bravis Ziekenhuis sturen? Gebruik dan het algemene postbusnummer van het ziekenhuis: Bravis ziekenhuis, Postbus 999, 4700 AZ Roosendaal, vermeld hierbij ook de naam, afdeling en kamernummer van de patiënt. Voor de locatie Bergen op Zoom dient u ook het adres van Roosendaal aan te houden. Kaarten voor 20.00 besteld worden de volgende (werk)dag geleverd in het Bravis ziekenhuis.

Donatie Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis

Met het versturen van een kaart via de knop “Kaartje sturen” doet u niet alleen de ontvanger een groot plezier, maar steunt u met elke kaart ook de Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis. Bij elke bestelling wordt er een door u zelf gekozen bedrag van minimaal  €0,50 gedoneerd aan de Vriendenstichting. Alleen als u via de button/knop “Kaartje sturen” een kaart bestelt, steunt u het goede doel.