Gulle gift van Bravis medewerkers

Als Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis worden wij regelmatig verblijd met een donatie of gift van bedrijven, maatschappelijke organisaties, sportevenementen of van een particulier of van een kind dat een speciale actie heeft georganiseerd om geld in te zamelen voor onze stichting. Als stichting zijn wij blij met elke euro die ons geschonken wordt. Met het gegeven geld ondersteunen wij financieel projecten die het verblijf voor patiënten en naasten in het ziekenhuis veraangenamen of zo u wilt, draaglijker maken.

Bedankt aangepast.jpg

Maar een gulle gift van ruim € 730,- ingezameld door de eigen medewerkers van ons ziekenhuis is wel heel bijzonder. Dit bedrag is tot stand gekomen door de Kerstgeschenkenactie, waarbij medewerkers hun (overgebleven) 'punten' aan Stichting vrienden van het Bravis ziekenhuis hebben gedoneerd. "We zullen een mooi project uitkiezen waaraan dit bijeengebrachte bedrag besteed zal worden," aldus voorzitter Piet van den Kieboom.