Afleiding voor kinderen in de wachtkamer KNO Bergen op Zoom

In de wachtkamer van de polikliniek Keel-, Neus en Oorheelkunde (KNO) in Bergen op Zoom kunnen kinderen voortaan spelen met 14 verschillende digitale educatieve spellen. Eeltje de Boer-Franken, medisch secretaresse op de poli KNO, diende hiervoor een aanvraag in bij de stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis.

KNO.png

“Sinds ik zelf moeder ben geworden, valt het mij op dat er in de wachtkamer niets aanwezig is voor kinderen om te spelen. Omdat een bezoek aan het ziekenhuis is voor ouders en kinderen vaak spannend is, is deze spelletjeswand een prettige afleiding. Fijn dat de stichting dit mogelijk heeft gemaakt.”

Op de foto van links naar rechts: Eeltje de Boer – Franken (medisch secretaresse poli KNO en initiatiefnemer) en Nicolle Verbaten en Angelo Jongenelis namens stichting Vrienden van het Bravis Ziekenhuis).