Stichting Vrienden van Bravis 29 september aanwezig op Roosendaals Treffen

De Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis presenteert zich aan het grote publiek tijdens de goede doelenmarkt Roosendaals Treffen.

IMG_7025 VvB beertjes + formulier foto 1.JPG

Bestuursleden van de Vriendenstichting verstrekken informatie over de activiteiten van Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis. De Stichting Vrienden van het Bravis ziekenhuis realiseert projecten die niet uit het reguliere budget gefinancierd kunnen worden.

Ook worden er knuffelbeertjes verkocht in de stand. Bij een eenmalige donatie van € 10,-- ontvangt de bezoeker een Vrienden van Bravis knuffelbeertje. Een extra vrienden van Bravis knuffelbeertje gaat naar de afdelingen waar kinderen worden behandeld. Deze knuffelbeertjes bieden voor de kinderen troost en afleiding. De afgelopen jaren zijn diverse afdelingen voorzien van knuffelbeertjes. Na Roosendaals Treffen wordt bekend gemaakt welke afdeling hiervoor in aanmerking komt.

Het evenement Roosendaals Treffen wordt aanstaande zondag 29 september 2019 gehouden van 12.00 uur tot 17.00 uur in de binnenstad van Roosendaal. Bezoek onze stand!

Meer info: hetroosendaalstreffen.nl