Mooie opbrengst Bravis golftoernooi 2019

Onder een stralende zon vond op dinsdag 14 mei de zeventiende editie van het Bravis Golftoernooi plaats. Het was in alle opzichten een zeer geslaagde dag. De deelnemers hebben met elkaar een bedrag van € 27.500 beschikbaar gesteld voor de Stichting Vrienden van Bravis.

golfdag-7-van-3.jpg

Bravis beweegt!
Dit mooie bedrag wordt ingezet om patiënten in ons ziekenhuis meer bewegingsmogelijkheden te geven. Want meer beweging tijdens het verblijf in het ziekenhuis bevordert het herstel en levert voor de patiënt betere gezondheidsresultaten op. Het streven is om op elke afdeling een mogelijkheid te realiseren waarmee patiënten in beweging kunnen komen.

Aangenaam verrast
Hein Wouters en Olav Posthumus van de Vrienden van Bravis waren aangenaam verrast met de opbrengst en namen de cheque dankbaar in ontvangst. Dit was de kroon op deze succesvolle dag, het prachtige weer en de gezellige sfeer zorgden voor de rest.

Externe relaties
Het jaarlijkse Bravis golfevenement biedt externe relaties van het ziekenhuis de gelegenheid om elkaar sportief te ontmoeten. Het sponsortoernooi vond plaats op de golfbaan van de Steenhoven Country Club in Postel en werd mede georganiseerd door hoofdsponsor Engie.